090902

Har nyss fått ordning på mitt rum. Iallfall fått upp kläder och skor lite provisoriskt. Min love var här igår och var så duktig och skruvade upp fyra hyllor som jag kan ha skor på. Så idag fixade jag klart allting. Fick även hämta ut min telefon idag också som varit på lagning i typ två månader snart. Fast egentligen är det inte min telefon eftersom min riktiga inte gick att laga så jag fick en helt ny:D Hur bra som helst. Passade på att göra lite tråkighets shopping också. Och hjälpte love att handla lite kläder:D Det känns lite skumt att ha en pojkvänn som köper mer kläder än vad jag gör ibland. Haha.

           

          

Så här fint är det i mitt rum för tillfället. Nu ska jag snart kila ner till Willys och hämta ut ett par skor som ajg glömt att jag beställt. Ooops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0