090903

Älskar att nån utav grannarna har olåst trådlöst internet så man kan surfa på det innan vårat kommit. Dunkar kings of leon på hög volym här sammtidigt som Gösta ligger brevid mig och myser.



Idag har det inte varit mnånga knop, åkte iväg till Borlänge för att hämta kårintyget. Sen tillbaka till Falun för att äta "frukost" med love. Rostade mackor med äggröra, bacon och kantareller.<3

Sen blev det stan och Siba en snabbis för jag ville ha ett headseat till min telefon. Jobbigt att släpa med sig både ipod och mobilen när jag kan lyssna på musik i mobilen istället. Så det blir väl till att beställa ett headset istället.
Nu väntar ett stort glas pucko och några tidningar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0