090907

Har lyckats städa upp litegranna iallafall. Men det är bara att inse, jag har för mycket kläder. Kan till och med sträcka mig till att säga att jag har för mycket skor. Det känns som att jag bedrar och sviker mina kära skor när jag säger sådär. Men jag hade kontroll över alla skor, och igår kom mamma upp från förrådet och berättade glatt att hon hittat en påse med skor, vinterskor. Och inte en liten påse, utan en stor svart sopsäck full! Tog mod till mig och slängde några par redan då för att jag inte skulle hinna ändra mig.
Tur att jag flyttar snart så jag förhoppningsvis får lite mer utrymme:D

Nu ska jag packa ner alla saker jag behöver ha med mig och snart bege mig hem mot love och laga lite mat osv. Gud va skönt det ska bli att bli sambo så jag slipper släpa med mig tusen saker, och man inte behöver åka nånstans varje dag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0